How To Add “Gem Codes” on ourWorld.


♫First click on settings.

1


Now look for ” Got A Coupon”. Well copy and Paste the code from your monthly ourworld email or a a website where they put the monthly code.

2]

Enter the code and you get……………. GEMS! Make sure you use the gem code for each month before it expires♫

Still Don’t Get It! Here is a video to show how to:

XOXO,

♫CrazyMay

272 Comments Add your own

  • 1. ♫CrazyMay♫  |  July 21, 2009 at 11:29 PM

    :)

  • 2. ♫CrazyMay♫  |  July 21, 2009 at 11:55 PM

    ♫:)

  • 3. ♫CrazyMay♫  |  July 22, 2009 at 12:01 AM

    hi
    )board)

  • 4. ♫♪Dizzyrockergirl:D♪♫  |  July 22, 2009 at 4:41 AM

    Cool site makeover crazymay!!!!
    How did u make the header???
    Was it in photoshop???
    Please reply!!
    ~Diz

  • 5. ♫CrazyMay♫  |  July 24, 2009 at 6:08 PM

    Thanks. I made the header with Normal Paint. I don’t use Photoshop.

  • 6. Kim!  |  July 25, 2009 at 5:40 PM

    Hey add me!!!! Im KimKitty!!! Thanks >:) :) :P :D ;)

  • 7. misspinky24  |  July 27, 2009 at 5:28 PM

    add me! well bye i got bored

  • 8. tony  |  July 28, 2009 at 8:29 AM

    hey add me to the names haru haru

  • 9. Erica663  |  July 28, 2009 at 8:51 PM

    AdD mE!!!!!!!! :D

  • 10. susan585  |  July 29, 2009 at 10:20 PM

    thx its awsome got a gem code

  • 11. susan585  |  July 29, 2009 at 10:23 PM

    :) :( :P :O :D jokin good website

  • 12. esmerlada  |  August 2, 2009 at 11:25 PM

    How do u put this on ur wordpress account plz tel me
    nd plz reply i really need to now plz plz plz tell me . :D

  • 13. Katja Crazygirl  |  August 4, 2009 at 2:31 PM

    hey crazymay. cool website but i know a better 1. it’s Last Cookies website and it has all monthly codes! :D the site is lastcookie.worldpad.com if i remember correctly otherwise check her profliea on OUrWorld and find out. srry i like this site too but last Cookies 1 has way more stuff and intresting fotos and blogs!

  • 14. Regan  |  August 5, 2009 at 5:47 AM

    add me iam sweethair nice site bye :P

  • 15. nor333  |  August 5, 2009 at 3:54 PM

    add me! well bye i got bored

  • 16. nor333  |  August 5, 2009 at 6:20 PM

    where is the gem code plz ..!

  • 17. iliana  |  August 5, 2009 at 11:06 PM

    ADD me to hayleypara4747 plz :) oh and luv the website
    p.s. thnx for the gem codes :D

  • 18. spyguy  |  August 6, 2009 at 6:27 PM

    ur website is so koool! can u add me plz plz plz my name is spyguy

  • 19. spyguy  |  August 6, 2009 at 6:29 PM

    wazzup crazy may can u put gem code for every day plz :D :P :)

  • 20. spyguy  |  August 6, 2009 at 6:32 PM

    just to let u no u r so awsome

  • 21. spyguy  |  August 6, 2009 at 6:34 PM

    how did u make this website

  • 22. XlJeff HardylX  |  August 6, 2009 at 9:12 PM

    I’ll go to beach as a coupon for ppl add me not all the time

  • 23. spyguy  |  August 8, 2009 at 2:05 PM

    any body got a 400 gem code plz plz plz plz plz plz plz plz :D :P ;) :) sorry i just like faces

  • 24. spyguy  |  August 8, 2009 at 2:11 PM

    i forgot crazy may has worked so so hard on this website so i am making a websit and i have finished it if u wanna get gems for ourworld type http://www.spycheats.com it works u can even get a 400 gem code just copy and paste so go on my website plz plz plz

    ps:my website is good

  • 25. spyguy  |  August 10, 2009 at 10:33 AM

    PLZ PLZ PLZ ADD ME MY NAME IS spyguy :D :P ;) :)

  • 26. Athan9999  |  August 14, 2009 at 9:49 AM

    add me im lv40 “Athan9999″ plz add… And i like your website

  • 27. Pinky4000  |  August 15, 2009 at 6:58 PM

    Hey please get the August gem codes quickly, there was 1 but that has expired now. I had some other ones but they were fake. It would be cool to be OW staff because then you could make up your own codes and plus you’d know them all! lol i need to dream on!

  • 28. kristina  |  August 16, 2009 at 9:24 PM

    can you tell my any new gems code

  • 29. ~CrIsTaL~  |  August 22, 2009 at 1:49 AM

    HeYz!!!!add ME
    MY NAME IS:xxskullpunk
    =^·^= ←←←←←kitteh!!!!
    0.o me spying on ya all!!!!! ADD ME^^

  • 30. ~CrIsTaL~  |  August 22, 2009 at 1:55 AM

    Oopz i gave da wrong name!!!!!!the real one is xxskullpunkx SRRY I 4GOT 2 PUT AN x SRRY!!!=^·^=

  • 31. kdjkls  |  August 23, 2009 at 3:02 PM

    hey guyssss
    add me im Aer ona resident and by the way.
    next week I will have a real 50 gem code not the fake one i promise u!

    bye yeee

    coco

  • 32. kdjkls  |  August 23, 2009 at 3:03 PM

    HI add me im Nonni1

  • 33. ash1234786  |  August 23, 2009 at 3:04 PM

    Hello im ash
    on our world add me as soon as u can ok i rock to the top kk!!!
    chow chow chow

    My best fiends: Aer ona

    and cool friends: Nonni1 and Aer ona lol

  • 34. kdjkls  |  August 23, 2009 at 3:05 PM

    hi im ash1234786 and im on ourworld add me ok now

    fiends: Aer ona and Nonni1 add them aswell.

    They rock kk.

    by by

  • 35. Aer ona  |  August 23, 2009 at 3:11 PM

    HI please add me im Aer ona.
    Search for me…

    Gem codes: 45defo04a0639ctdh (50 gems)

  • 36. Taylor  |  August 25, 2009 at 4:20 PM

    heyy i have an ourworld im on lvl 50 (: my name is Makersss add muh(:

  • 37. xxxdizzywoodxxx  |  September 1, 2009 at 8:13 AM

    so making this website needs money or not and is it all ages can get the measage and get the gem codes

  • 38. drck angle  |  September 2, 2009 at 10:35 PM

    i need a gam code

  • 39. Livy  |  October 27, 2009 at 4:58 AM

    :P :D :)

  • 40. reese  |  March 20, 2010 at 3:19 PM

    hey not one of the codes will work so please send me a code that works.. PS thanks!!!!:(

  • 41. linda  |  March 22, 2010 at 11:31 AM

    new them code for week 9 =1DF6-A6DE-C329-D81F

  • 42. linda  |  March 22, 2010 at 11:31 AM

    should work

  • 43. saints for life  |  March 22, 2010 at 5:30 PM

    wat the gems code is
    on ourworld

  • 44. saints for life  |  April 15, 2010 at 7:47 PM

    the gems code is 6F33-C17D-2EF1-5EA1

  • 45. kicha  |  April 18, 2010 at 1:16 AM

    the newest gem code is
    B3EE-A404-414E-57A2

  • 46. lisa  |  July 5, 2010 at 12:12 PM

  • 47. lisa  |  July 5, 2010 at 12:13 PM

    monthley gem code
    E6FB-A87D-508D-263E

  • 48. amegrrl  |  July 5, 2010 at 10:32 PM

    hey krazymay plz add me my name iz thundergal p.s i luv ur website ;)

  • 49. daisy crazy  |  July 6, 2010 at 12:45 AM

    um check me out on ourworld im msdaisyestrada kk bye!

  • 50. daisy crazy  |  July 6, 2010 at 12:46 AM

    chck me out on ourworld im msdaisyestrada

  • 51. lillyblooms  |  July 6, 2010 at 5:41 PM

    heyy omg i love this site u r soooo cool crazymay! :D
    Add me plz plz pleeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeese! my ourworld name is lillyblooms

  • 52. angellina4444  |  July 12, 2010 at 10:21 PM

    heyz crazy may! :D in ourworld my name is angellina4444 add me plz!! thx i love ur website! i finally got the gems code nnow i got 32 gems!

  • 53. bigdogstatus  |  September 23, 2010 at 12:32 PM

    hey peepz how every1 doin with the coupon codes :) any wayz add me on ow bigdogstatus crazy may u the bestist!!!

  • 54. Siana  |  September 23, 2010 at 8:42 PM

    Hey cazy mary :) In ourworld give us some more gems code ok <3 peace

  • 55. VijayNilesha  |  November 16, 2010 at 8:55 AM

    My new site

  • 56. VijayNilesha  |  November 16, 2010 at 8:56 AM

    Vijayrocks.net

  • 57. Chelse67  |  November 16, 2010 at 11:12 PM

    hey crazy may! i luv ur website so can u put more gem codes on the web?!?!?? :]

  • 58. neil eagiler  |  November 17, 2010 at 5:39 PM

    add me my name is neil eagiler :P :D

  • 59. Payoosh  |  November 19, 2010 at 8:25 AM

    crazy may give us lots lots lots and millions of gem codes on our world plz plz plz plz plz plz plz plz plz plz plz plz plz plz plz plz pleeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeese

  • 60. Payoosh  |  November 19, 2010 at 8:27 AM

    crazy may give us more gem codes on ourworld plz plz plz plz and a million plz’s

  • 61. justin drew2001  |  November 21, 2010 at 6:37 AM

    can u gift me a resadints pass plz u seem nice im a level 15 i like u too ur hot thx kettcha later kk

    sincerly yours,justin drew

  • 62. UNIQUE2  |  November 21, 2010 at 7:03 PM

    I LOVE IT

  • 63. UNIQUE2  |  November 21, 2010 at 7:04 PM

    BUT I WANT MY GEMS KRAZYMAY OK

  • 64. hottyme324  |  November 23, 2010 at 5:10 AM

    crazy may i sent u a friend request and u not my friend yet do it plz

  • 65. ketchupface  |  November 23, 2010 at 1:15 PM

    ♥★☺☻☆☠✪♫♥★☺☻☆☠✪♫♥★☺☻☆☠✪♫♥★☺☻☆☠✪♫♥★☺☻☆☠✪♫♥★☺☻☆☠✪♫♥★☺☻☆☠✪♫♥★☺☻☆☠✪♫♥★☺☻☆☠✪♫♥★☺☻☆☠✪♫♥★☺☻☆☠✪♫♥★☺☻☆☠✪♫♥★☺☻☆☠✪♫♥★☺☻☆☠✪♫♥★☺☻☆☠✪♫♥★☺☻☆☠✪♫♥★☺☻☆☠✪♫♥★☺☻☆☠✪♫♥★☺☻☆☠✪♫♥★☺☻☆☠✪♫♥★☺☻☆☠✪♫♥★☺☻☆☠✪♫♥★☺☻☆☠✪♫♥★☺☻☆☠✪♫♥★☺☻☆☠✪♫♥★☺☻☆☠✪♫♥★☺☻☆☠✪♫♥★☺☻☆☠✪♫♥★☺☻☆☠✪♫♥★☺☻☆☠✪♫♥★☺☻☆☠✪♫♥★☺☻☆☠✪♫♥★☺☻☆☠✪♫♥★☺☻☆☠✪♫♥★☺☻☆☠✪♫♥★☺☻☆☠✪♫♥★☺☻☆☠✪♫♥★☺☻☆☠✪♫♥★☺☻☆☠✪♫♥★☺☻☆☠✪♫♥★☺☻☆☠✪♫♥★☺☻☆☠✪♫♥★☺☻☆☠✪♫♥★☺☻☆☠✪♫♥★☺☻☆☠✪♫♥★☺☻☆☠✪♫♥★☺☻☆☠✪♫♥★☺☻☆☠✪♫♥★☺☻☆☠✪♫♥★☺☻☆☠✪♫♥★☺☻☆☠✪♫♥★☺☻☆☠✪♫♥★☺☻☆☠✪♫♥★☺☻☆☠✪♫♥★☺☻☆☠✪♫♥★☺☻☆☠✪♫♥★☺☻☆☠✪♫♥★☺☻☆☠✪♫♥★☺☻☆☠✪♫♥★☺☻☆☠✪♫♥★☺☻☆☠✪♫♥★☺☻☆☠✪♫♥★☺☻☆☠✪♫♥★☺☻☆☠✪♫♥★☺☻☆☠✪♫♥★☺☻☆☠✪♫♥★☺☻☆☠✪♫♥★☺☻☆☠✪♫♥★☺☻☆☠✪♫♥★☺☻☆☠✪♫♥★☺☻☆☠✪♫♥★☺☻☆☠✪♫♥★☺☻☆☠✪♫♥★☺☻☆☠✪♫♥★☺☻☆☠✪♫♥★☺☻☆☠✪♫♥★☺☻☆☠✪♫♥★☺☻☆☠✪♫♥★☺☻☆☠✪♫♥★☺☻☆☠✪♫♥★☺☻☆☠✪♫♥★☺☻☆☠✪♫♥★☺☻☆☠✪♫♥★☺☻☆☠✪♫♥★☺☻☆☠✪♫♥★☺☻☆☠✪♫♥★☺☻☆☠✪♫♥★☺☻☆☠✪♫♥★☺☻☆☠✪♫♥★☺☻☆☠✪♫♥★☺☻☆☠✪♫♥★☺☻☆☠✪♫♥★☺☻☆☠✪♫♥★☺☻☆☠✪♫♥★☺☻☆☠✪♫♥★☺☻☆☠✪♫♥★☺☻☆☠✪♫♥★☺☻☆☠✪♫♥★☺☻☆☠✪♫♥★☺☻☆☠✪♫♥★☺☻☆☠✪♫♥★☺☻☆☠✪♫♥★☺☻☆☠✪♫♥★☺☻☆☠✪♫♥★☺☻☆☠✪♫♥★☺☻☆☠✪♫♥★☺☻☆☠✪♫♥★☺☻☆☠✪♫♥★☺☻☆☠✪♫♥★☺☻☆☠✪♫♥★☺☻☆☠✪♫♥★☺☻☆☠✪♫♥★☺☻☆☠✪♫♥★☺☻☆☠✪♫♥★☺☻☆☠✪♫♥★☺☻☆☠✪♫♥★☺☻☆☠✪♫♥★☺☻☆☠✪♫♥★☺☻☆☠✪♫♥★☺☻☆☠✪♫♥★☺☻☆☠✪♫♥★☺☻☆☠✪♫♥★☺☻☆☠✪♫♥★☺☻☆☠✪♫♥★☺☻☆☠✪♫♥★☺☻☆☠✪♫♥★☺☻☆☠✪♫♥★☺☻☆☠✪♫♥★☺☻☆☠✪♫♥★☺☻☆☠✪♫♥★☺☻☆☠✪♫♥★☺☻☆☠✪♫♥★☺☻☆☠✪♫♥★☺☻☆☠✪♫♥★☺☻☆☠✪♫♥★☺☻☆☠✪♫♥★☺☻☆☠✪♫♥★☺☻☆☠✪♫♥★☺☻☆☠✪♫♥★☺☻☆☠✪♫♥★☺☻☆☠✪♫♥★☺☻☆☠✪♫♥★☺☻☆☠✪♫♥★☺☻☆☠✪♫♥★☺☻☆☠✪♫♥★☺☻☆☠✪♫♥★☺☻☆☠✪♫♥★☺☻☆☠✪♫♥★☺☻☆☠✪♫♥★☺☻☆☠✪♫♥★☺☻☆☠✪♫♥★☺☻☆☠✪♫♥★☺☻☆☠✪♫♥★☺☻☆☠✪♫♥★☺☻☆☠✪♫♥★☺☻☆☠✪♫♥★☺☻☆☠✪♫♥★☺☻☆☠✪♫♥★☺☻☆☠✪♫♥★☺☻☆☠✪♫♥★☺☻☆☠✪♫♥★☺☻☆☠✪♫♥★☺☻☆☠✪♫♥★☺☻☆☠✪♫♥★☺☻☆☠✪♫♥★☺☻☆☠✪♫♥★☺☻☆☠✪♫♥★☺☻☆☠✪♫♥★☺☻☆☠✪♫♥★☺☻☆☠✪♫♥★☺☻☆☠✪♫♥★☺☻☆☠✪♫♥★☺☻☆☠✪♫♥★☺☻☆☠✪♫♥★☺☻☆☠✪♫♥★☺☻☆☠✪♫♥★☺☻☆☠✪♫♥★☺☻☆☠✪♫♥★☺☻☆☠✪♫♥★☺☻☆☠✪♫♥★☺☻☆☠✪♫♥★☺☻☆☠✪♫♥★☺☻☆☠✪♫♥★☺☻☆☠✪♫♥★☺☻☆☠✪♫♥★☺☻☆☠✪♫♥★☺☻☆☠✪♫♥★☺☻☆☠✪♫♥★☺☻☆☠✪♫♥★☺☻☆☠✪♫♥★☺☻☆☠✪♫♥★☺☻☆☠✪♫♥★☺☻☆☠✪♫♥★☺☻☆☠✪♫♥★☺☻☆☠✪♫♥★☺☻☆☠✪♫♥★☺☻☆☠✪♫♥★☺☻☆☠✪♫♥★☺☻☆☠✪♫♥★☺☻☆☠✪♫♥★☺☻☆☠✪♫♥★☺☻☆☠✪♫♥★☺☻☆☠✪♫♥★☺☻☆☠✪♫♥★☺☻☆☠✪♫♥★☺☻☆☠✪♫♥★☺☻☆☠✪♫♥★☺☻☆☠✪♫♥★☺☻☆☠✪♫♥★☺☻☆☠✪♫♥★☺☻☆☠✪♫♥★☺☻☆☠✪♫♥★☺☻☆☠✪♫♥★☺☻☆☠✪♫♥★☺☻☆☠✪♫♥★☺☻☆☠✪♫♥★☺☻☆☠✪♫♥★☺☻☆☠✪♫♥★☺☻☆☠✪♫♥★☺☻☆☠✪♫♥★☺☻☆☠✪♫♥★☺☻☆☠✪♫♥★☺☻☆☠✪♫♥★☺☻☆☠✪♫♥★☺☻☆☠✪♫♥★☺☻☆☠✪♫♥★☺☻☆☠✪♫♥★☺☻☆☠✪♫♥★☺☻☆☠✪♫♥★☺☻☆☠✪♫♥★☺☻☆☠✪♫♥★☺☻☆☠✪♫♥★☺☻☆☠✪♫♥★☺☻☆☠✪♫♥★☺☻☆☠✪♫♥★☺☻☆☠✪♫♥★☺☻☆☠✪♫♥★☺☻☆☠✪♫♥★☺☻☆☠✪♫♥★☺☻☆☠✪♫♥★☺☻☆☠✪♫♥★☺☻☆☠✪♫♥★☺☻☆☠✪♫♥★☺☻☆☠✪♫♥★☺☻☆☠✪♫♥★☺☻☆☠✪♫♥★☺☻☆☠✪♫♥★☺☻☆☠✪♫♥★☺☻☆☠✪♫♥★☺☻☆☠✪♫♥★☺☻☆☠✪♫♥★☺☻☆☠✪♫♥★☺☻☆☠✪♫♥★☺☻☆☠✪♫♥★☺☻☆☠✪♫♥★☺☻☆☠✪♫♥★☺☻☆☠✪♫♥★☺☻☆☠✪♫♥★☺☻☆☠✪♫♥★☺☻☆☠✪♫♥★☺☻☆☠✪♫♥★☺☻☆☠✪♫♥★☺☻☆☠✪♫♥★☺☻☆☠✪♫♥★☺☻☆☠✪♫♥★☺☻☆☠✪♫♥★☺☻☆☠✪♫♥★☺☻☆☠✪♫♥★☺☻☆☠✪♫♥★☺☻☆☠✪♫♥★☺☻☆☠✪♫♥★☺☻☆☠✪♫♥★☺☻☆☠✪♫♥★☺☻☆☠✪♫♥★☺☻☆☠✪♫♥★☺☻☆☠✪♫♥★☺☻☆☠✪♫♥★☺☻☆☠✪♫♥★☺☻☆☠✪♫♥★☺☻☆☠✪♫♥★☺☻☆☠✪♫♥★☺☻☆☠✪♫♥★☺☻☆☠✪♫♥★☺☻☆☠✪♫♥★☺☻☆☠✪♫♥★☺☻☆☠✪♫♥★☺☻☆☠✪♫♥★☺☻☆☠✪♫♥★☺☻☆☠✪♫♥★☺☻☆☠✪♫♥★☺☻☆☠✪♫♥★☺☻☆☠✪♫♥★☺☻☆☠✪♫♥★☺☻☆☠✪♫♥★☺☻☆☠✪♫♥★☺☻☆☠✪♫♥★☺☻☆☠✪♫♥★☺☻☆☠✪♫♥★☺☻☆☠✪♫♥★☺☻☆☠✪♫♥★☺☻☆☠✪♫♥★☺☻☆☠✪♫♥★☺☻☆☠✪♫♥★☺☻☆☠✪♫♥★☺☻☆☠✪♫♥★☺☻☆☠✪♫♥★☺☻☆☠✪♫♥★☺☻☆☠✪♫♥★☺☻☆☠✪♫♥★☺☻☆☠✪♫♥★☺☻☆☠✪♫♥★☺☻☆☠✪♫♥★☺☻☆☠✪♫♥★☺☻☆☠✪♫♥★☺☻☆☠✪♫♥★☺☻☆☠✪♫♥★☺☻☆☠✪♫♥★☺☻☆☠✪♫♥★☺☻☆☠✪♫♥★☺☻☆☠✪♫♥★☺☻☆☠✪♫♥★☺☻☆☠✪♫♥★☺☻☆☠✪♫♥★☺☻☆☠✪♫♥★☺☻☆☠✪♫♥★☺☻☆☠✪♫♥★☺☻☆☠✪♫♥★☺☻☆☠✪♫♥★☺☻☆☠✪♫♥★☺☻☆☠✪♫♥★☺☻☆☠✪♫♥★☺☻☆☠✪♫♥★☺☻☆☠✪♫♥★☺☻☆☠✪♫♥★☺☻☆☠✪♫♥★☺☻☆☠✪♫♥★☺☻☆☠✪♫♥★☺☻☆☠✪♫♥★☺☻☆☠✪♫♥★☺☻☆☠✪♫♥★☺☻☆☠✪♫♥★☺☻☆☠✪♫♥★☺☻☆☠✪♫♥★☺☻☆☠✪♫♥★☺☻☆☠✪♫♥★☺☻☆☠✪♫♥★☺☻☆☠✪♫♥★☺☻☆☠✪♫♥★☺☻☆☠✪♫♥★☺☻☆☠✪♫♥★☺☻☆☠✪♫♥★☺☻☆☠✪♫♥★☺☻☆☠✪♫♥★☺☻☆☠✪♫♥★☺☻☆☠✪♫♥★☺☻☆☠✪♫♥★☺☻☆☠✪♫♥★☺☻☆☠✪♫♥★☺☻☆☠✪♫♥★☺☻☆☠✪♫♥★☺☻☆☠✪♫♥★☺☻☆☠✪♫♥★☺☻☆☠✪♫♥★☺☻☆☠✪♫♥★☺☻☆☠✪♫♥★☺☻☆☠✪♫♥★☺☻☆☠✪♫♥★☺☻☆☠✪♫♥★☺☻☆☠✪♫♥★☺☻☆☠✪♫♥★☺☻☆☠✪♫♥★☺☻☆☠✪♫♥★☺☻☆☠✪♫♥★☺☻☆☠✪♫♥★☺☻☆☠✪♫♥★☺☻☆☠✪♫♥★☺☻☆☠✪♫♥★☺☻☆☠✪♫♥★☺☻☆☠✪♫♥★☺☻☆☠✪♫♥★☺☻☆☠✪♫♥★☺☻☆☠✪♫♥★☺☻☆☠✪♫♥★☺☻☆☠✪♫♥★☺☻☆☠✪♫♥★☺☻☆☠✪♫♥★☺☻☆☠✪♫

  • 66. love hope care  |  November 24, 2010 at 6:28 PM

    heey crazy may im new to doing this. on ourworld my name is love hope care and so how did u make ourworld its mi fave website!

  • 67. love hope care  |  November 24, 2010 at 6:31 PM

    its love hope care and one more thing ADD ME ON OURWORLD!!!

  • 68. dezie x3  |  November 24, 2010 at 9:17 PM

    Hey, everybody …

    Umm come check out my friends blog XForeverMeX.

    And Krazy May add me as a friend My name is xOx shewolf xOx

  • 69. mya wilson  |  November 27, 2010 at 9:46 PM

    people plz send me gem codes! rate up

  • 70. helvetica  |  November 28, 2010 at 3:48 PM

    hi your gem codes are fake if i were u i would change them

  • 71. Laelashaw  |  November 30, 2010 at 5:37 PM

  • 72. Saaarrah  |  December 1, 2010 at 2:16 AM

    coooool :)

  • 73. kathey  |  December 1, 2010 at 10:41 AM

    hey can u be my friend and add me and i love ur wedsite

  • 74. kathey  |  December 1, 2010 at 10:44 AM

    hey u r cool and all but i only come one here for the monthly gem code i dont no how u got it if u can tell me tell me on ourworld at kathey or tell my little sis camryn830

  • 75. ivan=]  |  December 1, 2010 at 5:20 PM

    thats a COOL music i love it and the video
    XD

  • 76. Funny Hippo, and Mr hippo  |  December 1, 2010 at 6:22 PM

    Hey!! On OurWorld add me and i will gift you a resident pass honest!! i have over 1,000,000,000,000 gems. Or i will gift you anything else you want. my ourWorld name is Funny Hippo and my BFF in real life is Mr hippo and shes my sister, twin and we look the same. (her real name isn’t Mr hippo its her OurWorld name. so add us!!

  • 77. David  |  December 1, 2010 at 8:16 PM

    Hi Krazymay how are u doing.I was just wondering how to make people give gifts 2 u.So u have any thing 2 do on cristmas.I am just going to just hang out with my family.

  • 78. rita rabadi  |  December 3, 2010 at 5:09 PM

    i realy need the gem code for december 2010 so i found it and krazymay please add me on ourworld my name is Maria3521 its FD09-5FD9-523F-43SD

  • 79. rita rabadi  |  December 3, 2010 at 5:23 PM

    omg omg omg krazy may that wasnt the one check this one out i swear it works its the december gem code for 2010 add me my name is Maria3521 7329-8351-617C-E9FD

  • 80. -Aqua-Bii-  |  December 3, 2010 at 9:33 PM

    add me aqua 1555 ;3 uh bye :D

  • 81. sara  |  December 4, 2010 at 7:54 PM

    hey i want some coupons plz

  • 82. sara  |  December 4, 2010 at 7:55 PM

    these coupons dont enter they are denied

  • 83. rita rabadi  |  December 5, 2010 at 8:27 AM

    the second one works i got ten gems i swear

  • 84. sara  |  December 5, 2010 at 9:01 AM

    which one?

  • 85. sierra  |  December 5, 2010 at 2:00 PM

    hay crazy may can we be friends

  • 86. rita rabadi  |  December 5, 2010 at 5:27 PM

    the second one i wrote down

    7329-8351-617C-E9FD

  • 87. sara  |  December 5, 2010 at 7:56 PM

    thanks it worked

  • 88. rita rabadi  |  December 6, 2010 at 6:58 AM

    no problem :P

  • 89. rita rabadi  |  December 6, 2010 at 7:00 AM

    Everyone add me on ourworld my name is Maria3521

  • 90. sara  |  December 6, 2010 at 10:00 AM

    ok

  • 91. ahmed  |  December 6, 2010 at 10:13 AM

    add me ahmed 5969

  • 92. Saaarrah  |  December 6, 2010 at 11:07 PM

    i need 30 gems :/

  • 93. taylor  |  December 8, 2010 at 9:34 PM

    i need 40 gems and add me talyorswift02…. how i wisgi could change that name

  • 94. wawawaw  |  December 9, 2010 at 7:19 AM

    i need 40 gems add me ahmed
    >

  • 95. william  |  December 11, 2010 at 1:43 AM

    i need 500gems pleas

  • 96. Saaarrah  |  December 11, 2010 at 6:02 AM

    I Need A Gem Code :(

  • 97. sayema  |  December 11, 2010 at 7:43 AM

    http://www.ourworld.com/v11/tracking?source=ref_link&user_id=28494665

  • 98. Pearl Mahaffey  |  December 12, 2010 at 4:21 PM

    i dont get it too

  • 99. Sophia  |  December 12, 2010 at 5:15 PM

    You should really put all 2011 gem codes it could really help kids on Ourworld to get more and more gem codes

  • 100. CrazyMay  |  December 12, 2010 at 8:43 PM

    The 2011 gem codes are not out yet.

  • 101. Phsychic Girl  |  December 13, 2010 at 3:03 AM

    nice PENlS!

  • 102. scary gurl  |  December 13, 2010 at 11:44 AM


         

  • 103. Saaarrah  |  December 14, 2010 at 11:11 PM

    i need 20 gems

  • 104. rita  |  December 15, 2010 at 6:49 AM

    http://w01.ourworld.com/v11/tracking?source=ref_link&user_id=29735527

  • 105. eea  |  December 17, 2010 at 7:24 AM

    do u kno an ow gem code??

  • 106. Hannah  |  December 18, 2010 at 1:34 AM

    CAN SOMEONE PLEASE SEND ME GIFTS ON OURWORLD. I REALLY NEED GIFTS :’(

    OW>> candeycaness

  • 107. Hannah  |  December 18, 2010 at 1:44 AM

    I NEED THE CANDY STRIPER DRESS(black)(22gems) & SNOW PUFF DRESS(black)(22gems) ..

  • 108. Hannah  |  December 18, 2010 at 1:51 AM

    I NEED THE CANDY STRIPER DRESS(black)(22gems) & SNOW PUFF DRESS(black)(22gems) ..

  • 109. fucker  |  December 18, 2010 at 3:10 PM

    ASS WHOLES :I
    YA I AID IT RAZY MAY YOUR ONE TOO

  • 110. thundergal  |  December 19, 2010 at 10:05 AM

    if u gift me anything ill gift u anything u want annnnnd a resident pass all you have to do is gift me im thundergal

  • 111. mree  |  December 19, 2010 at 10:07 AM

    omg thanks so mutch thundergal now im resident add me im spy2007

  • 112. xvampire  |  December 20, 2010 at 8:52 AM

    um i want help to look at games is not expired help me ok ;) i am agirll

  • 113. Maria3521  |  December 20, 2010 at 3:11 PM

    New Update>>
    *EXTRA CODE (10 gems):*
    DFDE-D2E7-5D76-017E

    THIS IS NOT THE WEEKLY CODE IT EXPIRES ON CHRISTMAS DAY IN THE MORING!!!!!!!! AT 12:00

  • 114. Maria3521  |  December 20, 2010 at 3:11 PM

    2010

  • 115. Maria3521  |  December 20, 2010 at 3:13 PM

    EXPIRES ON CHRISTMAS DAY 25th 2010 MAKE SURE U USE IT BFORE!!!!!!!

  • 116. wolfscratch  |  December 20, 2010 at 5:44 PM

    crap im late

  • 117. keeley  |  December 22, 2010 at 10:05 PM

    hey

  • 118. sang vo  |  December 27, 2010 at 8:43 AM

    yes now i know how to get gems

  • 119. Money Honey  |  December 27, 2010 at 9:11 PM

    Hi Krazy May I would lk to ask you how did you make the website i want to know cause you get really popular i have a website too i will tell you the adress when i get it cause i have not been on it it locked me out :/ so im stuck with no websit plz respond quickly plz i need a website

    P.S Add me Money Honey 8-)

  • 120. 3washenoh  |  December 29, 2010 at 7:23 AM

    ADD ME PPL MY NAME IS : 3washenoh

  • 121. hannah montana  |  December 31, 2010 at 5:02 AM

    <3 <3

  • 122. hailey  |  December 31, 2010 at 11:15 AM

    http://www.ourworld.com/shared/i7/players/g276/group27640/user27640070/promo.png?v=1156“/>

  • 123. margarita  |  January 1, 2011 at 7:59 AM

    plz pasakikit kaip gaut 10 gemsu sausio menesio koda

  • 124. Megan335  |  January 1, 2011 at 5:36 PM

    :I i’m bored, how about some changes in oW?
    some good better changes and not the same old boring ones… :I

  • 125. dad1234  |  January 2, 2011 at 5:55 PM

    on ow when i use the flow cheat i only get like 5 or 4 flow. what do i do?

  • 126. dad1234  |  January 2, 2011 at 6:00 PM

    i need some better clothes but noobs be popping up saying: hello lets go out.and i say srry takin. and im takin by lilmissbadchick

  • 127. dad1234  |  January 2, 2011 at 7:30 PM

    i need a person who can guide me thru the cheats. I NEED TO LEVEL UP I NEED TO GET TO LEVEL 28

  • 128. dad1234  |  January 2, 2011 at 7:34 PM

    LEVEL UP NOW!!!!!!! :O

  • 129. dad1234  |  January 2, 2011 at 7:36 PM

    >:O
    NOW ONE MORE FLOW NOWWWWWWWW

  • 130. sara  |  January 2, 2011 at 9:01 PM

    my names sara and i just wanted to say i lovee this site thumbs up
    xoxo saraxx <333

  • 131. Unadvised :P  |  January 4, 2011 at 2:49 PM

    i luv ur site no joke <3

  • 132. peace on u  |  January 4, 2011 at 3:40 PM

    Hey add me on ourworld plz im Becky449 thx bye :)

  • 133. danielle  |  January 4, 2011 at 6:13 PM

    hey thx for the codes but i have a question now ourworld has coin ountail codes which replaced toobar codes does that mean there are no more weekly gem codes ??? plz respond

  • 134. danielle  |  January 4, 2011 at 6:20 PM

    o and add me i am danny butter cup ( almost lvl 30 ) i am lvl 29 though

  • 135. Xx GothDevil xX  |  January 5, 2011 at 12:37 PM

    Hey KrazyMay! I love ur site i go on it EVERYDAY! Thnx sooo much for the coin fountain btw! (i personlly think ur better than last cookie) Please add me, ill lov u 4eva! jk jk :P
    Xx GothDevil xX
    Lvl 31
    wearing pink :)

  • 136. iucoboss  |  January 7, 2011 at 7:10 AM

  • 137. djnoil  |  January 7, 2011 at 12:59 PM

    yo girl

  • 138. iMagic  |  January 7, 2011 at 5:20 PM

    Hii.
    Im Not sure if Yuh Have this or not…
    but this is The Monthly code (For January) :
    DE1A-5A25-7ED8-46B7

  • 139. singeva  |  January 8, 2011 at 2:20 AM

    these cheats and codes realllly help im sooo glad my friend showed me thi tnx for all ur effort u put into this and help!

  • 140. singeva  |  January 8, 2011 at 2:24 AM

    :) sooo happy thnx alot keep up the goof work

  • 141. singeva  |  January 8, 2011 at 2:25 AM

    and add me my name is natal1a123456789 i will never change my nam but its hard to remember but plz add me if u get the time

  • 142. Andrew  |  January 8, 2011 at 6:16 PM

    plz add the weekly gem codes XD

  • 143. Carly or XxDeidaraGirlxX  |  January 8, 2011 at 7:36 PM

    awsum site!! It really helps SOO much ;) if u want u can add, and dont stop with this site its epicness :D ;) :D

  • 144. blah blah blah  |  January 9, 2011 at 3:01 PM

    cool how do u make a website

  • 145. AYoOsH  |  January 10, 2011 at 11:52 AM

    hey i luv u everyone who wants a gift of ourworld my name is millylilly not so hard 2 remember plz add me crazymay:D i hope u do:) if u dont i will be:*(

  • 146. Dirty Bit x1  |  January 11, 2011 at 6:45 PM

    crazy may make like 20 gem codes that would be awsome and all u guys add meh on our world im ” Dirty Bit x1″ and ” Dirty Bit x3 ” but just add ” Dirty Bit x1 ” cuz i cant talk on ” Dirty Bit x3 ” k (:

  • 147. chris478  |  January 11, 2011 at 6:50 PM

    like lol…i knew the gems codes weeks ago u want it . if u do u need to gift me on ourworld

  • 148. mclovin  |  January 15, 2011 at 12:07 AM

    well i need help getting gems codes :( but i got some :) but i need more i am on leave 100 :D :P this dose not help XO >:O kidding

  • 149. xXKiNzIeGoRaWr  |  January 15, 2011 at 7:57 PM

    hey crazy may u really need to teach me how to make a website so i can make one about my crew and stuff plz write back and msg me the gem code for this month bye!

    if u want to friend me on our world heres my username:
    xXKiNzIeGoRaWr

  • 150. zmx12215  |  January 15, 2011 at 8:33 PM

    i need 1000000000 gems on our world

  • 151. ShayLuvsYew x3  |  January 16, 2011 at 8:34 PM

    I already know how to do this but, Ty ;)

  • 152. christy522  |  January 18, 2011 at 10:33 AM

    I WANT GEMS
    pls
    :*(

  • 153. sealer  |  January 19, 2011 at 3:03 AM

    please gift me something from my wishlist ourworld name-sealer

  • 154. ellie  |  January 29, 2011 at 3:40 PM

    Hey i found new site about gem codes , news and more about ow!

    http://zujjkeaourworldupdates.webs.com/

    Register and enjoy!!! ;)~~

  • 155. Andrew  |  January 30, 2011 at 11:15 AM

    check me out on ourworld
    ps. Krazy may why u never accecpt my add? :( last cookie accepted lol :P

  • 156. Andrew  |  January 30, 2011 at 11:16 AM

    i am Andrew865 add me XD

  • 157. xXXxOwlElitexXXx  |  February 6, 2011 at 12:24 PM

    add meee :D

  • 158. AnNa159  |  February 8, 2011 at 5:03 AM

    hi gyazz ah ah ah ok bye

  • 159. rebecca  |  February 8, 2011 at 5:51 PM

  • 160. mariam  |  February 9, 2011 at 5:15 PM

    Heyy i thoght they where ganna set the other
    gem code on Feb 7th well where is it ???
    I think this is weird
    :I
    huhhhhhhhhhhh i only have 2 gems i need more dont u ….

  • 161. kyle  |  February 10, 2011 at 8:50 PM

    hey your hot wanna have sex sometime?

  • 162. eliza  |  February 13, 2011 at 8:37 AM

    cool ya

  • 163. iluvubabeforever  |  February 14, 2011 at 11:28 AM

    luv it but u need new coupons

  • 164. BrennerOax  |  February 14, 2011 at 6:30 PM


    If code doesn’t work, please ignore.

  • 165. John.John  |  February 15, 2011 at 1:34 PM

    add me my name on our world is pj537

  • 166. sarah y  |  February 15, 2011 at 6:38 PM

    ppl add me on ow im bailey381

  • 167. lovergirl1234567  |  February 15, 2011 at 7:38 PM

    i love it!!!

  • 168. lovergirl1234567  |  February 15, 2011 at 7:39 PM

    i ove this!!!!

  • 169. jiuilet  |  February 17, 2011 at 4:06 PM

    i need freeking gems!!!!! lol

  • 170. awesome freak  |  February 19, 2011 at 9:05 PM

  • 171. jadeandbeck21  |  February 20, 2011 at 11:04 PM

    i need gems! get me a gem code

  • 172. OWFordied190  |  February 28, 2011 at 12:24 PM

    i dont have any website but add me on ourworld Name ON OW ourworld name is ForDied1190 im level 24 :)

  • 173. christy522  |  February 28, 2011 at 6:54 PM

    GIVE ME GEMS!
    AND COINS!
    I WANT THEM NOW!!!!

  • 174. rebecca  |  March 5, 2011 at 3:58 PM

    wat is the new gemcode, all of these have expired :/ :?
    plz rate

  • 175. shaneyney  |  March 6, 2011 at 9:34 AM

    Rate This :D :P :S :O

  • 176. christy522  |  March 8, 2011 at 6:26 PM

    ok
    if this girl wont even give us gem codes anymore…
    why do u ppl even come on here anymore
    go on last cookie’s!
    weekly coin codes, monthly gem codes
    and she acuwaly checks up on her websight!

  • 177. christy522  |  March 8, 2011 at 6:28 PM

    for one
    i HATE it
    i think she gave up on the blog!

  • 178. LEAH  |  March 11, 2011 at 6:21 PM

    CAN U PLZZZZZ GIVE A REALGEMCODE

  • 179. XxxI TURN HER ONXxx  |  March 13, 2011 at 8:03 PM

    THNX FOR UR HELP CRAZYMAY!!!!!! :D

  • 180. Jade1o1  |  March 14, 2011 at 10:19 PM

    hey i luv the page i get on it all the time and plz add me im jade1o1 thx and u rock p.s. i luv ur hair!!!!!!!!!!!!!

  • 181. Zara  |  March 15, 2011 at 5:44 AM

    i know a better site dan dis its:
    http://www.babywaw.wordpress.com

  • 182. jack  |  March 15, 2011 at 1:49 PM

    HI GIFT MEEEEEEEEEEEEEEE

  • 183. aiwen  |  March 18, 2011 at 2:04 AM

    hi , can add me as friend?

  • 184. alyssa  |  March 19, 2011 at 5:38 PM

    if u dont have the thing on the top of the screen then wat do u do to get gem codes

  • 185. makayla  |  March 26, 2011 at 9:04 AM

    :I

  • 186. Michael  |  March 31, 2011 at 2:52 PM

    hey this is stupid we have no gems code that t=new and not that much gifts for us.

  • 187. makayla  |  April 2, 2011 at 10:48 PM

    u dumb!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  • 188. madie73143  |  April 3, 2011 at 12:47 PM

    hi but on this site do u have gem codes?

  • 189. candy11cane12324  |  April 5, 2011 at 5:09 AM

    HI AM I AM LOOKING FOR GEM CODES

    plz i am preying for atleast one gem code of coin code i would do anything for a gem code.so pretty plz give me a gem coe

  • 190. Roxy flame  |  April 10, 2011 at 12:29 PM

    plz get us more gem codes i got my very first gem code on ur sight so plz get us more

  • 191. fugnruil  |  April 11, 2011 at 5:29 PM

    everyone nows that

  • 192. lil miss nerdy  |  April 16, 2011 at 2:31 PM

    evrey body knows that like duhhhhhhhhhhh

  • 193. Hannah chown  |  April 18, 2011 at 3:06 AM

    Hey Crazy May!!!!
    Ur An Awesum Person I Always Use Ur Gem Codes And Plz ADD ME As Yew Can See My Name Up There!
    UR COOL!!!!
    p
    pl
    ple
    plea
    please
    please g
    please gi
    please giv
    please give
    please give m
    please give me
    please give me g
    please give me ge
    please give me gem
    please give me gems
    please give me gem
    please give me ge
    please give me g
    please give me
    please giv
    please gi
    please g
    pleas
    plea
    ple
    pl
    p
    LOL PLEASE GIMME GEMS XD

  • 194. Hannah chown  |  April 18, 2011 at 3:07 AM

    Hey Crazy May!!!! Add Me!! Awesome Person (Crazy May)

    p
    pl
    ple
    plea
    please
    please g
    please gi
    please giv
    please give
    please give m
    please give me
    please give me g
    please give me ge
    please give me gem
    please give me gems
    please give me gem
    please give me ge
    please give me g
    please give me
    please giv
    please gi
    please g
    pleas
    plea
    ple
    pl
    p
    LOL PLEASE GIMME GEMS XD

  • 195. cutipie679  |  April 22, 2011 at 8:31 PM

    NEW CODE 1EC4-1A21-OOC5-AC79

  • 196. dad1234  |  April 24, 2011 at 2:14 PM

    OH MY GOSH do u know last cookie she gave me 60 gems for free!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! and the monthey gem code ga ve me 10 gems the gem code is 9F88-B50F-8C87-879E
    the other one is1EC4-1A21-00C5-AC79
    !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1111111!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  • 197. dad1234  |  April 29, 2011 at 8:16 PM

    U PPL ARE A SMESS ON OURWORLD I SAY HI THEY SAY BOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO

  • 198. Sally174763  |  May 1, 2011 at 3:09 PM

    I LOVE CRAZYMAY plz add me!!!!!!!!!!

  • 199. lisa  |  May 4, 2011 at 6:45 PM

    hey hey hey plzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz gift meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee plzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz ourworld character AbbieSaysRoar for now to CrazyMay

  • 200. jade553  |  May 15, 2011 at 8:21 AM

    plz need more gemz 25

  • 201. jade553  |  May 15, 2011 at 8:22 AM

    need more gems

  • 202. sara958  |  May 15, 2011 at 8:26 AM

    Hi CrazyMay, Why you don’t login in ourworld now and in your blog, if you go and want to back why did you not post on your blog or ourworld or you don’t go and this just for gone the gem codes?, please if you see my comment read it and ANSWER PLEASE ON IT AND I’M SAD BECAUSE YOU ARE NOT POST NEW…

    ~Mitsu

  • 203. lisa31548  |  May 19, 2011 at 12:29 AM

    Wanna get ourWorld gems? here’s the gem codes. (Facebook code: 628A-59E2-B402-E36B (Coin fountain code: 9510-8DFD-78EB-0632 (May monthly gem code: F84A-B095-E5C8-2201.

  • 204. katie78905  |  May 22, 2011 at 12:51 PM

    Omg my bf on there OMG

  • 205. loddyk  |  May 31, 2011 at 4:50 PM

    Wheres the Gem codes

  • 206. taya  |  June 4, 2011 at 11:19 PM

    when are we going to get our gem code weekly?
    and crazymay do u have lots of gems like last cookie

  • 207. greece4ever  |  June 6, 2011 at 12:22 PM

    I need some help everyone can someone help me?
    well i copy and paste the june code 53E3-AC54-E1B8-0F32 on my account in order to get gems but it doesnt work and it says that my coupon has expired…can someone tell me what to do in order to get my gems?
    If someone in here is one of the game makers my name in OW is greece4ever, too! PLZ HELP MY ACCOUNT!

  • 208. killer101  |  June 7, 2011 at 10:15 AM

    this if fucin crap

  • 209. dad1234  |  June 10, 2011 at 3:37 PM

    oh my gosh i leveld up finaly and some one gift me pleaze

  • 210. Dark_Vamp  |  June 12, 2011 at 10:34 AM

    hey, awesome website. helps alot! but can i ask one thing? im still new to ourworld, i have a gemcode, but it keeps saying that i need a verified email address! and then it says to set it on my account page. i know NOTHING about ourworld, where can i find my account page?

  • 211. mackenzie  |  June 22, 2011 at 1:42 PM

    hay nice!!
    are you guys going out in our world,and aslso whats your names on our world!!!
    you guys are goood and i cant realy see what you guys are writing??

  • 212. joe216  |  June 29, 2011 at 8:58 AM

    i need gem code plzzzzzz reply me

  • 213. paige  |  July 2, 2011 at 8:47 AM

    THEY DONT WORK THEY ALL EXPIED AND STOP TRYING TO USE THEM THEY DONT WORK PEOPLE AND STOP GETTING THEM OFF OF THE INTERNTET THEY WILL NOT WORK DONT YOU PEOPLE GET IT!!!!!

  • 214. kathren  |  July 2, 2011 at 5:30 PM

    hey do u have july gems

  • 215. PRINCSES  |  July 3, 2011 at 8:41 PM

    hey yal it worked i got 6,000 gems if u want to know how reach me yahoo .com give me your email and password i will hit u up promise i am12 and a cristian the joy of the lord is your strenght

  • 216. Georgia  |  July 4, 2011 at 3:29 PM

    I need gems fast how can i get an in to date coupon that works? oh btw my ourworld name is Georgia Ann please gift me!!

  • 217. d3vil1134  |  July 10, 2011 at 5:45 PM

    add me im d3vil1134

  • 218. lilylovedove  |  July 10, 2011 at 8:48 PM

    hey

  • 219. gabby  |  July 13, 2011 at 12:27 AM

    XXgumibear is my name on ourworld, add me

    i have 218 gems and level 47

  • 220. Kirolos Amjad  |  July 22, 2011 at 1:20 AM

    hi krazy may canu plz help me and can u be my friend in our world my name is fantastic k plz add me

  • 221. taylor  |  July 25, 2011 at 11:23 PM

    hey great codes they help so much on my Ourworld i want you to be big on the internet! my Ourworld has gotten so far mostly from gifting my self and your codes look me up I’m 2kuehl1 i added you :) see yah in Ourworld also who ever looks at this comment please add me thnx P.S. i don’t except noobs :) bye

  • 222. taylor  |  July 25, 2011 at 11:25 PM

    hey great codes they help so much on my Our world i want you to be big on the internet! my Our world has gotten so far mostly from gifting my self and your codes look me up I’m 2kuehl1 i added you :) see ya in Our world also who ever looks at this comment please add me thanks P.S. i don’t except Weird people :) bye

  • 223. alexsundra990  |  August 1, 2011 at 12:19 PM

    i want gems

  • 224. jilly26  |  August 3, 2011 at 5:22 PM

    elloz u havent put down any gem codes or foutan codes u can find me on our world by the name jilly26!!!

  • 225. soph x  |  August 5, 2011 at 2:19 PM

    none of the codes i have tryed work :(

  • 226. miesha  |  August 12, 2011 at 10:39 PM

    dam i wish i had one

  • 227. skittleslover123  |  August 13, 2011 at 3:08 PM

    KRAZYMAY please i need gems ppppppppppppplllllllllllllleeeeeeeeeeeeeeeaaaaaaaaaaasssssssssssseeeeeee!!!
    pppppppppppppppppllllease
    u r a totally cool person love ya!
    please
    i love skittles-thats just a random thing!
    lolz!

  • 228. The mystery Almas  |  August 13, 2011 at 8:56 PM

    i dont know if someone gone and is have website like this but what is the causes let her go?! let me say it:
    maybe someone let her sad
    and maybe she is have hacked but i dont think because she is have to say in her website she is hacked
    or she is stupid gone and she is have website without say
    BUT NO ONE FROM THE CAUSES SHE IS I THINK SHE IS DIE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :(

  • 229. tahseen  |  September 12, 2011 at 9:15 AM

    i looooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooove crazymay she rocks i think i like her more than my tiger,tissy

  • 230. londynn davis  |  September 13, 2011 at 10:12 PM

    i love the gem code it helps me out alot lol i need the new one

  • 231. hotgirl629  |  September 18, 2011 at 12:13 PM

    i love gems :D

  • 232. roro twinkiie_x  |  October 18, 2011 at 6:20 AM

    daaa i love gems

  • 233. hilary duff  |  October 26, 2011 at 2:13 PM

    nice website :D
    plz give me a coupon
    add me on ourworld my name is leelee000 :P

  • 234. hilary duff  |  October 26, 2011 at 2:19 PM

    XO give me a coupon right now ! XO XO

  • 235. dude  |  October 29, 2011 at 1:47 AM

    everyone add dude88

    if you gift me i will gift you

    2EC2-9D6E-3D79-4BBF

  • 236. Ckko  |  October 30, 2011 at 1:56 AM

    I need 100 gem code plz

  • 237. dude88  |  November 5, 2011 at 12:38 AM

    gift dude88 rez and i will gift better wayz better no jks i have like 984 gems

    add dude88 i alwayz gift back

    pleeease it wont let me bye it wit the gems i got

  • 238. love  |  November 5, 2011 at 12:41 AM

    he does gift back i just gift him eyeball in a jar and he gifted me potion trust him

  • 239. love  |  November 5, 2011 at 12:44 AM

    im talking about dude88

  • 240. nikki1128  |  November 5, 2011 at 4:38 PM

    hi i like pie dodododododo-dodododododododo add me im nikki1128

  • 241. bebe  |  November 6, 2011 at 1:43 PM

    i neeeeeeeeeeeeeeeed the november 2011 gem code

  • 242. bebe  |  November 6, 2011 at 1:43 PM

    prity prity plz im desperate

  • 243. ethan  |  November 8, 2011 at 4:39 PM

    this girl is lieing it didnt work for me

  • 244. bebe  |  November 10, 2011 at 8:27 PM

    wat is the nov. gem code??????????????????????????

  • 245. darkflight  |  November 12, 2011 at 5:43 PM

    ok people. when i typed in a gem code it said not found so i did it again and it still didnt come out

  • 246. selina188  |  November 13, 2011 at 3:28 AM

    shit……i can not find the gem codes i want the facebook gem codes……..shit…shit…shit…

  • 247. selina188  |  November 13, 2011 at 3:32 AM

    can some 1 tell me how to get gem codes from facebook…………>_<

  • 248. katey  |  November 14, 2011 at 6:46 PM

    hi i think ur tips r lame….ur from the old times we r in the present u should check OW ITS CHANGED ALOT I BET U WILL NEVER KNOW MEhehe this si enjoying anywayzzzz i bet ur a noob compared to us anywayz im just kidden my name is cute526 and i wanna be ur friend.NOT!

  • 249. luna25  |  November 19, 2011 at 12:40 AM

    hey when i type the code it says unknown coupon why????

  • 250. Αννα  |  November 22, 2011 at 6:51 AM

    ok i wanna gems!

  • 251. george lewis  |  November 24, 2011 at 11:24 AM

    thxs it really helped

    @I_keel_u

  • 252. Gmoney2727  |  November 24, 2011 at 11:26 AM

    Add me on ourworld

  • 253. lilman60  |  November 24, 2011 at 8:04 PM

    add me plz my name is lilman60

  • 254. Αννα  |  November 29, 2011 at 5:50 AM

    O no gems!

  • 255. razina  |  December 1, 2011 at 2:14 PM

    wow wowee like i care

  • 256. Esra  |  December 5, 2011 at 9:12 PM

    hey

  • 257. Saige  |  December 17, 2011 at 1:16 PM

    friend me on ourworld my name is iluvjb309

  • 258. add me trying to see my name is was awesome game!!! ouh i gorgot to write my name my name is lovelygirlz at ourworld not real name but in game !!!!  |  December 19, 2011 at 10:09 PM

    can anyone give me a not a expired coupon cause in trying all of these but it was expired so give me the new one please! :D

  • 259. dad1234  |  January 1, 2012 at 7:36 PM

    i have a new gf but i need to level up to level 30!! CRAZYMAY CAN U HELP ME PLZZZ

  • 260. Matthan  |  February 5, 2012 at 1:24 PM

    Heyy add me im Habs41 nice website btw

  • 261. Mitsy  |  March 19, 2012 at 9:25 AM

    May where are you!?!?! miss you so much babe D: ): the day i see your website you gone why?? IM MITSU WHY U NO KNOW MEH!?

  • 262. Jessica  |  March 26, 2012 at 4:14 PM

    __________________
    / \
    / \ -gemmy some gems
    / () () \ pleezz!
    | | thx!
    |…….______________….. …|
    |……..| / \ / \ .|…..|
    \……..| / \ / \ |…./
    \__ _| _/____\_/__ _\_ _|_/

    sed some gems if u like it plezz ^.^

  • 263. Jessica  |  March 26, 2012 at 4:15 PM

    aww my monser is rooend :(

  • 264. gazakid  |  March 29, 2012 at 1:17 PM

    coooooooooooooooooooooooooooooooooool and girls ad me

  • 265. Desira Williams  |  May 14, 2012 at 10:40 AM

    any girls add me i am single My name is Desrocks3

  • 266. tat62  |  October 18, 2012 at 7:55 AM

    i need a gems code and 166666 coins coz i want a tall hair and plz plz add mee my name is tat62 and gift me i will gift back

  • 267. youtube videos downloaden  |  February 22, 2013 at 1:10 AM

    Obviously, you’ll be able to go to sites as You – Tube at which you might locate lots of funny vids. The broadcasting process is not complicated as all the equipments essential are easily available but with new ideas coming up every day, new requirements rise with new criteria of transmission like Dab Digital Radio and DRM. Proffering multifarious benefits to the advertisers, it is a quintessential resort for companies big or small.

  • 268. how to buy revitol hair removal cream  |  June 20, 2013 at 9:14 PM

    Fine way of explaining, and fastidious article to get information on the topic of my presentation focus, which i
    am going to deliver in academy.

  • 269. I8UrBacon  |  July 25, 2013 at 9:36 PM

    STUPID IDIOT

  • 270. hay day hack  |  August 6, 2013 at 10:32 PM

    I’m amazed, I have to admit. Rarely do I encounter a blog that’s both educative and interesting, and let me tell you, you have hit the nail
    on the head. The problem is something which too few men and women are speaking intelligently about.
    I’m very happy that I came across this in my hunt for something regarding this.

  • 271. the simpsons tapped out cheats  |  October 2, 2013 at 3:42 AM

    Awesome! Its genuinely awesome article, I have got much clear
    idea about from this paragraph.

  • 272. arpon  |  December 21, 2013 at 9:25 PM

    hey if we r not rez then

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Join 93 other followers

%d bloggers like this: